آموزش حمله به ماشینها و نظرات و بحث شما درباره جنبش (اوی قور شد)

آموزش حمله به ماشین ها و بحث و نظرات شما در بخش نظرات و کامنت ایجا بنویسید.

۱ نظر:

  1. کار بسیار خوبی است ولی باید با هوشیاری انجام شود. مثلا اگر کسی بخواهد با تفنگ بادی چراغ یک پورشه پارک شده را بزند چند خطر است:
    ۱- فقط نیم میلیمتر تفنگ را از هدف خطا داشته باشد یا دست تکان بخورد ۵۰ متر اختلاف پیش می اید و فرد میخواهد چراغ پورشه را بزند ممکن است چشم راننده همان پورشه را بزند یا حتی یک ادم دیگر را بکشد. پس اگر قهرمان تیراندازی جهان باشی از ۲۰۰ متری یک هدف را بزنی فقط نیم میلیمتر جابجا شود در ۲۰۰ متر به شخص دیگری یا ماشین دیگری اصابت میکند وای به حال اینکه یک تیرانداز معمولی یا حتی تازه کار باشی.
    2- باید مبارزان اوی قور ایرانی به هیچ وجه حتی یک سر زون به اشخاص آسیب نزنند. یعنی فقط ماشین نه صاحب ماشین.
    ۳-مواظب خود باشید چون یکی دو ماشین اویقوری شود هم صاحبان ماشینها گوش به زنگ میشوند هم رصد دوربینی زیاد میشود هم اکنون در تمام کوچه خیابانها دوربین اطلاعات و امنیت است و کاملا زیرکانه و در اختفا باید به ماشینهای اشرافی خسارت بزنید و گرنه مثلا یک میلیون به پورشه خسارت میزنی و مدت زیاد یا کمی در زندان آب خنک میخوری.
    ۴-این حرکت ضد فخر فروشی خیلی خوب است و مردم پیام میدهند که وقتی اکثر مردم پراید و سمند و۲۰۷ و اینها دارند چرا با ماشین ۲میلیارد به بالا فخر فروشی می کنند؟
    اگر کسی ناقافل به یک پورشه ۵۰ میلیاردی خسارت غیر عمد بزند مثلاذچراغ راهنمایش بشکند باید ۵۰ میلیون خسارت پرداخت کند.
    من موافق هستم و از مردم میخواهم با هوشیاری و رعایت اصول ایمنی تمام ماشینهای مدل بالا و لوکس و اشرافی را در اعتراض به اختلاف طبقاتی خسارت بزنند.

    پاسخحذف

جنبش قور کردن ماشینهای گران قیمت در ایران!!!

 جنبش اویقور های ایران جنبشی است که مردم فقیر در اعتراض به اختلاف طبقاتی به ماشینهای گرانقیمت گرانتر از قیمت خودروهای معمولی داخلی آسیب و خش...